reklama

deň s malým D

Človek niekedy zaspáva s pocitom, čo prinesie zajtrajšok, mozog prestáva pomaly ale isto pracovať, tak aj tak zabudnete, čo boli posledné myšlienky pred sladučkým spánkom. Hovorí sa, že človek, ktorému všetko vychádza, by nemal meniť stereotypy - ako napríklad nespať na opačnej strane postele a pod. Ale čo ak...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ani túto noc, som si nedala hlavu na opačnú stranu postele. Zobudila som sa pocitom, že je sobota. Brat prišiel ráno asi po ťažkej noci, takže som nebuchotala, aby som ho náhodou nezobudila. Tak som sa motala okolo záhrady a neskôr som mu šla umyť do jeho bytu zárubne od dverí, trochu mu vypomôcť. Veď sa sťahuje konečne z domu!

No ale... všetko šlo ako po masle, až kým... zložil si víťazoslávne skriňu, začal vysávať a ja som sa rozhodla mu tu skriňu ešte umyť od prachu. Samozrejme nezlomím prvú dosku? To keď človek nevie stáť na stoličke, všeličo sa stáva. Ani udieranie hlavou o stenu nepomohlo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nasledovalo zloženie stoličky na kolieskach.. ešte som to nemala ani poriadne z krabice vybrané, už som zbadala puklinku. Prst do ohňa nedám, či som to bola ja alebo nie. Na rozdýchanie mi volala kamarátka, či sa nejdem previesť na požičanom Porsche. Naozaj len požičanom!

Plná adrenalínu som sa vrátila, že tu správu zvestujem každému, koho mám momentálne online... keď zrazu prááááááááásk a stolička pošla... ďalšia zlomenina. 

Teraz radšej sedím pri počítači, čakám, kedy sa mi vypne monitor, alebo pre istotu sa mi zmaže celý disk, zhorí procák.... Keď sa nedarí, tak sa naozaj nedarí....

Katarína Neumannová

Katarína Neumannová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ani celý život nestačí na zistenie kto sme... Zoznam autorových rubrík:  FotografieÚvahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu